10 Μαΐ 2019

Προστατεύω το περιβάλλον και τις θάλασσες - Τμήμα Γ΄2




Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές
Οι μαθητές του Γ2 στο πλαίσιο της Ευέλικτης ζώνης ασχολήθηκαν με το περιβάλλον και τη μόλυνση των θαλασσών.    

ΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ :
1)    Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές για το πρόβλημα της ρύπανσης της θάλασσας και των ακτών.
2)   Να γνωρίσουν οι μαθητές τις αιτίες από τις οποίες κινδυνεύουν τα οικοσυστήματα της ακτής και της θάλασσας(καταχρηστική αλιεία, ρύπανση και επέκταση των οικισμών στις ακτές).
3)   Να αναπτύξουν τρόπους και δεξιότητες παρέμβασης στο άμεσο περιβάλλον για τη μείωση του προβλήματος της ρύπανσης των ακτών.
4)   Να αναζητούν και να εφαρμόζουν απλές πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος των ακτών και των θαλασσών.
Ο Φίλιππος Μαράκης Ιχθυολόγος - Υποβρύχιος φωτογράφος επισκέφτηκε το σχολείο μας, ενημέρωσε τους μαθητές της Τρίτης τάξης για τη μόλυνση των θαλασσών, τους ταξίδεψε στις ελληνικές και όχι μόνο… θάλασσες με τις εκπληκτικές του φωτογραφίες.      
Δουλέψαμε με τα παιδάκια μας διαθεματικά με στόχο να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις ώστε μελλοντικά να γίνουν περιβαλλοντικά υπεύθυνοι και ευσυνείδητοι πολίτες! Εξερεύνησαν μέσα από υποβρύχιες φωτογραφίες τον θαλάσσιο βυθό αλλά και συνειδητοποίησαν με εποπτικό υλικό τι σημαίνει θαλάσσια ρύπανση!! 


 Μετά από αυτό οι μαθητές εκφράστηκαν ζωγραφίζοντας…




Θέλοντας επίσης να δουλέψουμε τον Γραπτό μας Λόγο όλα τα παιδιά έγιναν μπουκάλια που ταξιδεύουν…
Έχοντας ήδη γίνει καταιγισμός ιδεών και με αφορμή το παρακάτω βίντεο, ακολουθώντας το σχεδιάγραμμα της έκθεσης μας… τα παιδιά εκφράστηκαν γραπτώς…   
Δείτε στο Youtube :

ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ… ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ !!!

Το ταξίδι μου στη ζωή των ανθρώπων …

1η παράγραφος
Από πού προέρχομαι; Τι είμαι ; Σε τι χρησιμεύω στους ανθρώπους ;
Πού βρίσκομαι; Πώς είμαι ;
2η παράγραφος
Ποια είναι η ζωή μου;
Πώς κατέληξα ; Πώς νιώθω; Πώς είναι το ταξίδι μου;
Πού βρίσκομαι τώρα ; Τι βλέπω; Τι ακούω; Τι αισθάνομαι; Τι βλέπω γύρω μου;
Υπάρχουν και άλλα σκουπίδια γύρω μου;
3η παράγραφος
Πού βρίσκομαι τώρα;
Ποια η διαφορά με την προηγούμενη ζωή μου;
Προκαλώ κακό σε κάποιον ;
4η παράγραφος
Τι θα πρέπει να γίνει από τους ανθρώπους;
Πού θα έπρεπε να είμαι;
Πώς θα ήθελα να είναι η ζωή μου; Τι θα ήθελα να ήμουν;
5η παράγραφος
Πώς αισθάνομαι με όλη αυτή την κατάσταση;
Τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι για αυτό;

Οι εκθέσεις μας… Μπήκαμε στη διαδικασία να τις γράψουμε και στον υπολογιστή…. για να χρησιμοποιήσουμε δημιουργικά τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και να κάνουμε εξάσκηση στην πληκτρολόγηση κειμένου.